utorok 24. februára 2015

Victoria Ruffo by sa chcela venovať komédii a filmu


Po viac ako 30. ročnej trvajúcej kariéry, sa ukázalo, že herečka Victoria Ruffo má záujem sa pustiť do komédie, dokonca viac než to, chcela by dať život darebáčke.

,,Budem čakať, až to príde, našťastie som v mojej kariére dostala všetko v správny čas. Ale, komédia v televízii , je niečo, čo púta moju pozornosť, si myslím, že by som to radšej robila ako robiť darebáčku“, povedala pre rádiový program "Hola Familia".

Okrem toho Victoria, ktorá sa v poslednej dobe podieľala na telenovele "La Malquerida", tiež vyjadrila túžbu vrátiť sa do filmovej scény.

,,Milovala som natáčanie filmov, pred mnohými rokmi, páčilo by sa mi to veľmi, zvlášť teraz, keď sa robia teraz naozaj s dobrými témami, určite by sa mi to páčilo“, povedala. 


1 komentár:

  1. DEAR VICTORIA RUFF O SJO JOSUE GARCIA YOU MUHO VICACHO VICTORIA RUFF O MAMA LOVE JOSUE GARCIA

    OdpovedaťOdstrániť