štvrtok 5. júna 2014

Video a Fotky: Victoria Ruffo vďačná svojím fanúšikom


Ukázalo sa, že "La Malquerida" bude veľmi "obľúbená", teda vďaka herečke Victorie Ruffo, ktorá je protagonistkou melodrámy. Ešte pred premiérov telenovely Victoria slávila svoje narodeniny, na ktoré nezabudli ani jej fanúšikovia. Dostala neskutočne veľké množstvo správ od svojich fanúšikov, z ktorých sa veľmi potešila a bola vďačná za všetku lásku verejnosti. 
"Televisa.com" k jej narodeninám vytvorila aj link, kam mohli fanúšikovia posielať gratulácie a priania všetkého dobrého a tie sa jej potom odovzdali. 
,,Aké prekvapenie! Pravdou je, že som to nečakala mám veľku radosť. Myslím, že to je naozaj skvelé, že som získala ľudí prostredníctvom "Televisa.com", toľko lásky a podpory mojej práci, najmä som rada, že si spomenuli na moje narodeniny", povedala Victoria. 
Avšak, nie len jej fanúšikovia oslavujú tento deň. Tiež jej manžel politik Omar Fayad ju prekvapil s oslavou so všetkým i s mariachi. 
,,Každý rok sa ma pýtajú. Čo budem robiť? A vždy odpoviem, že nič, ani večierok ani nič iné. Pretože potom, keď sa robí oslava nemôžem koexistovať so všetkými. Takže, to je dôvod, prečo som si zvodlila drobnejšie stretnutia alebo iba bavenie sa s rodinou nič viac. Ale, vždy mi pripravia prekvapenie a to najmä môj manžel no, nie je dobrý! Definitívne sa mi to páčilo čo urobil," povedala herečka. 
Oslavu si tiež nemohol nechať ujsť ani prvoredený syn José Eduardo Derbez a niektoré celebrity, ktorí sú veľký priatelia Victorie ako Sabien Moussier, Guillermo García Cantú, Alberto Estrella, Aurora Alvarado a ďalší. 
Okrem toho sa stretla aj s Maribel Guardia v posledných dňoch mesiaca máj, aby spolu oslávili jej narodeniny. 
Victoria dostala niekoľko darčekov vrátane drahých šperkov, parfumov, oblečenia atď., ale najlepšie bola prijatá obrovská láska od všetkých jej blízkych a od jej fanúšikov. 
,,Milujem všetkých svojich fanúšikov, zbožňujem ich, vždy sú mi podporov. Posielam všetku moju vďačnosť, svoju náklonnosť. Sú skvelí a veľmi! Ale, ja vás milujem a veľmi ďakujem, že vždy myslíte na mňa", uzavrela Victoria. 

Video: 
Victoria Ruffo vďačná za blahoželania od svojích fanúšikov

Fotky:
Pred kamerami "Televisa.com" Victoria Ruffo
poďakovala s velkou vďačnosťou svojím
fanúšikom za blahoželania k jej narodeninám.
S Manuelom "Flaco" Ibáñezom, ktorý sa objavil
na scéne, aby ju objal a poprial všetko
najlepšie k  narodeninám.  

Victoria čítala ďalej v odkazoch, ktoré jej poslali
fanúšikovia na link, ktorí vytvorila "Televisa.com".

Naplnili jej srdce radosťou.
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára