piatok 6. júna 2014

Victoria Ruffo: "Milujú ma aj, keď som chudá alebo bacuľatá"


Victorie nevadí kritika na jej hmotnosť a hovorí, že sa cíti dobre so svojou postavou. 
,,Moje sebavedomie je vždy vysoké, cítim sa dobre", povedala mexickej tlači. "Milujú ma aj, keď som chudá alebo bacuľatá."
Avšak, Victoria priznala, že musela zhodiť pár kíl pre jej účasť v telenovele "La Malquerida". ,,Stratila som na váhe, pretože táto postava to tak vyžaduje. Je tam veľká zmena obtiahnutých veciach", vysvetlila. 
Victoria zaisťuje, že nie každá prísna diéta alebo chisrurgické chudnutie je predložené. ,,Je neuveriteľné, ale ako začnem pracovať myslím, že moje telo, môj metabolizmus začne veľmi rýchlo pracovať. Tu je aj dôvod, prečo sa musím starať o seba. Samozrejme treba piť veľa vody", povedala. 

Fotky: Victoria v priebehu rokov:


 

A takto vyzerá naša Vicky teraz. Uznajte sami, že vyzerá vynikajúco.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára