utorok 3. júna 2014

Victoria Ruffo "zmyselná" v "La Malquerida"


Osobná a profesionálna výzva pre protagonistku Victoriu Ruffo v jej výkone v telenovele "La Malquerida", ktorej producentom je José Alberto Castro a už pondelok 2. júna bol odvysielaný prvý diel tejto telenovely v Mexiku. 

Príbeh telenovely rozpráva drámu mladej ženy Acacie (Ariadne Díaz), ktorá vpadne do lásky s nevlastným otcom Estebanom (Christian Meier), ktorý je ženatý s jej matkou Cristinou (Victoria Ruffo). 

Spomeňme, že je to televízna verzia originálneho románu od Jacinta Benavente držiteľa Nobelovej ceny za literatúru, bola natočená v roku 1949 Emiliom "Indio" Fernándezom a hlavnými postavami boli Dolores de Río a Columba Domíngez. 

Victoria Ruffo: "Donútila ma schudnúť"

Okrem vylepšenia interpretácie Cristiny sa musela zamerať aj na svoj fyzický výzor. 

Vieme, že ste stratili na váhe, pretože budete vyzerať viac odvážnejšie...
,,Áno. Pravdou je, že ma skoro donútila schudnúť. Zhodila som asi štyri kilá, pretože budem používať obtiahnutejšie oblečenie. Veci, ktoré som nikdy nenosila. Moje oblečenie bude viac provokatívne. Dúfam, že sa vám to bude páčiť."




  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára