utorok 3. júna 2014

Victoria Ruffo oslávila 52 rokov


V sobotu 31.5. oslávila Victoria Ruffo 52 rokov na oslave, ktorá bola prekvapením. Túto oslavu zorganizoval jej manžel, senátor Omar Fayad 51 ročný a to v štýle "kasína", pozval aj mariachi a tiež tam nemohli chýbať rodina a priateľia. 

Herečka povedala: ,,On sa vždy postará za hýčkanie aj mojích detí tiež."

Victoria, dal vám veľké prekvapenie, ako sa cítite?
,,Bol to naozaj cool, pretože som nevedela čo ma čaká. A všeobecne som známa, že nechcem robiť oslavy na oslávenie mojích narodenín. Rada sa zabavím ako keby to bol bežný deň. Avšak, môj manžel je vždy zodpovedný a prekvapil ma, aby som sa cítila dobre. Pravdou je, že som ho strávila veľmi šťastne."

Fotky s oslavy:
Victoria oslávila 52 rokov na oslave, ktorá bola prekvapením.
Na akcii boli aj mariachi a hrali v štýle kasína.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára