štvrtok 13. februára 2014

La Gata es el remake de La Fiera: Victoria Ruffo

La Gata je remake La Fiera 




Po tretí krát bude telenovela "La Gata" prerobená a pustená na malé obrazovky. Teraz bude produkovaná producentkou Nathalie Lartilleux s poprednými hercami Maite Perroni a Danielom Arenasom. 

Avšak v roku 1983 s názvom "La Fiera" bola v hlavnej úlohe Victoria Ruffo a Guillermo Capetillo. 

,,La Gata je telenovela, ktorú som videla, keď ju hrali María Rivas, Juan Ferrara, Sergio Bustamante medzi ďalšími, bolo to skvelé obsadenie. Keď som hrala ja, tak zmenili oni názov na La Fiera" spomína Victoria Ruffo. 

Herečka želá Maite Perroni nech s touto novou možnosťou zakotví ako hviezda telenoviel na medzinárodnej úrovni.

,,Bola to moja prvá hlavná úloha, keď som mala 21 rokov. Bola veľmi úspešná v mnohých krajinách. Stále po mne pokrikovali La Fiera. Maite je dievča, ktoré ľúbim a dúfam, že bude rovnako dobrá ako som bola ja na mojej."

"La Gata" rozpráva príbeh chudobného, ale krásneho dievčaťa v okolí, ktorá vyhrá srdce bohatého mladíka z dobrej rodiny, a ktorý bol jej priateľ od detstva. Avšak, spoločne budú čeliť opozičnej spoločnosti. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára